Въпроси и отговори

1. Какво да направя при забравена парола?
Отидете на страницата Моят профил. Кликнете на линка за забравена парола. Ще ви се отвори нов прозорец, в който ще трябва да въведете имейл адреса, с който сте се регистрирали. След като кликнете „Изпрати“, на посочения e-mail ще получите временно име или парола, с указания как да ги смените.

2. Защитени ли са личните ми данни, които предоставям?
В качеството си на администратор на лични данни по предоставяне на услуги и доставка на продукти Пърфект Хаус Кеър ЕООД отговаря на всички изисквания на новата регулация, като събира единствено данни на лицата дотолкова, доколкото са необходими за предоставянето на услугата или доставката на продуктите, и ги пази отговорно и законосъобразно.
За повече информация можете да прочете тук.

3. Мога ли да се откажа от договор или услугата?
Всеки потребител има право да се откаже от договора за услуга респ. от договора за покупка на продукти, без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка в 14-дневен срок, считано от датата на сключването му.
За отказ от услуга след този 14 дневен срок виж Общите услoвия, раздел IX. Отказ от договор. Отмяна.
При отказ от доставката на продукти предлагани от Пърфект Хаус Кеър ЕООД, сумите се възстановяват като се използва същия платежен начин използван от Ползвателя, ако продуктите не са отваряни и използвани.
За да упражни правото си на отказ, клиента има възможност да попълни и да изпрати по електронен път стандартен формуляр за отказ от договор, Приложение №1 към Общите условия, чрез профила си или да прикачи и изпрати друго недвусмислено писмено заявление на имейл office@phcare.bg.

4. Как мога да направя рекламация?
Всеки клиент има право на рекламация в 14 дневен срок от извършване на Услугата, при несъответствие на доставената услуга с описаното на Интернет страницата на Доставчика www.phcare.bg.
Рекламация може да бъде подадена по електронна поща чрез попълване стандартен формуляр за рекламация Приложение № 2 към Общите Условия, от профила на клиента, или на телефон на Доставчика.
За повече информация виж Общи условия, раздел XI. Рекламации.

5. Как мога да платя?
Можете да платите по един от следните методи:
• ePay – основен метод и работи като ви изпраща до страницата на ePay.bg за да въведете своите данни за разплащателната платформа.
• ePay.bg – BORICA – разновидност позволяваща заплащане чрез кредитни или дебитни карти. Работи като препраща клиента до платформата на БОРИКА за да въведе своите картови данни.
• ePay.bg – EasyPay разновидност позволяваща заплащане оф-лайн през каса на EasyPay или пост-терминал (банкомат) на БОРИКА. Работи, чрез доставяне на уникален клиентски IDN номер, който е нужен за разпознаване на поръчката за разплащането.
• Банков път – прави се директно плащане по банкова сметка. Използвайте уникалния идентификационен номер на поръчката като основание за плащане. Поръчката няма да бъде одобрена или изпратена преди получаването на превод по нашата сметка.

6. Искам по специфични услуги за почистване и не откривам подходящия за мене план?
Ако имате специфични изисквания и нужди за почистване, можете да подадете запитване чрез нашата контактна форма или да се свържете с нас по телефон.

Количка Изтритo Отмяна
  • Количката е празна.